اشتراک گذاری

پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک

هنگامی‌که با شخصی مشغول مکالمه هستید، متوجه پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک خود می‌شوید، یا ممکن است صدای او به‌شدت قطع و وصل شود! راه‌حل شما برای رفع این مشکل چیست؟ فرض کنید باید یک تماس اضطراری با یکی از دوستان خودتان برقرار کنید، وقتی‌که صدای او در تلفن شما می‌پیچد یا قطع و وصل می‌شود، چه‌کاری باید انجام داد؟ مشکل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک یکی از مشکلات بسیار آزاد دهنده است، اگر در شرکت یا اداره باشید باید مدام جواب تلفن را بدهید و وجود این مشکل موضوع کلافه کننده ای خواهد بود.

بررسی علت پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک

علت‌های مختلفی وجود دارد که باعث اختلال یا پیچیدن صدای طرف مقابل در تلفن پاناسونیک می‌شود، برخی از آن‌ها بسیار ساده بوده و توسط شما نیز حل می‌شوند ولی در برخی دیگر مشکل از خرابی تلفن است که باید توسط نمایندگی تلفن پاناسونیک عیب‌یابی و تعمیر شود.

پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک

در زیر به چند دلیل بسیار مهم برای پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک که اکثر مشتریان نیز این مشکلات را داشتند اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از تلفن پاناسونیک برای اولین بار: درصورتی‌که اولین بار است با تلفن خود به شخصی زنگ می‌زنید و با او ارتباط برقرار می‌کنید، پیچیدن صدا در تلفن Panasonic در 10 ثانیه اول طبیعی است و تلفن به‌صورت خودکار در این 10 ثانیه خودش را تنظیم می‌کند.
  • استفاده از ADSL بر روی خط : استفاده کردن از اینترنت ADSL شما را دچار مشکل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک می‌کند، به دلیل به وجود آمدن نویزهای زیاد و اختلالات اینترنت با خط تلفن شما، این مشکل به وجود میاید.
  • استفاده کردن از آداپتوری به‌غیراز آداپتور اصلی تلفن پاناسونیک: درصورتی‌که از آداپتور اصلی خود تلفن استفاده نمی‌کنید، به‌احتمال‌زیاد اختلالاتی را در صدا طرف مقابل می‌شنوید، آداپتوری که برای دستگاه تولید شده است کاملاً با تلفن پاناسونیک سازگار بوده و مخصوص مدل تلفن شما ایجاد شده است پس حتماً از آداپتور اصلی تلفن پاناسونیک استفاده کنید.
  • برگشت پیغام ارسالی از خط تلفن : احتمالاً زمانی که با تلفن پاناسونیک مشغول صحبت می‌شوید، پیغام‌ها یا صدایی که از سمت شما ارسال می‌شود دارای مشکل می‌شوند و به همین دلیل دچار مشکل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک می‌شوید، این اختلال می‌تواند بیشتر به دلیل فعال بودن ADSL بر روی خط شما باشد.

حل مشکل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک

با انجام دادن روش‌های زیر می‌توانید از مشکل پیش‌آمده جلوگیری کنید تا دیگر دچار اختلالات صدا در تلفن پاناسونیک نشوید

1- درصورتی‌که پیچیدن صدا فقط در گوشی اتفاق بیفتد، می‌توانید برای حل مشکل پیچیدن صدا در تلفن Panasonic حالت “از بین برنده اکو” را فعال کنید.

2- اگر پیچیدن صدا هم در گوشی و هم در پایه اتفاق میفتد و مشکل بازگشت صدا به وجود میاید احتمالاً از ADSL یا نبود آداپتور اصلی تلفن است که با وصل کردن یک اسپلیتر به تلفن و مودم ADSL و تهیه کردن آداپتور اصلی تلفن پاناسونیک این مشکل رفع می‌شود.

3- خش‌خش کردن صدا، واضح نبودن صدای طرف مقابل و پیچیدن صدا نیز به دلیل وجود ADSL بر روی خط است که باعث ایجاد نویز می‌شود، با تهیه کردن اسپلیتر این مشکل به‌صورت کامل رفع می‌شود.

4- درصورتی‌که با انجام دادن موارد بالا باز هم مشکل وجود داشت باید دستگاه تلفن پاناسونیک خود را برای رفع مشکل پیچیدن صدا به یکی از نمایندگی‌ها و مراکز مجاز تعمیر محصولات پاناسونیک ارجاع دهید تا مشکل تلفن شما را عیب‌یابی و تعمیر کنند. 

نمایندگی تلفن پاناسونیک؛ راه‌حل تمامی مشکلات تلفن شماست

نمایندگی تلفن‌ پاناسونیک ارائه‌دهنده بهترین سرویس و خدمات در رابطه با حل مشکلات دستگاه‌های پاناسونیک است، پس از مراجعه به نمایندگی شما می‌توانید با ورود به بخش مربوطه دستگاه خود، نسبت به حل مشکلات آن اقدام کنید. مهندسین و کارشناسان حاضر در نمایندگی پاناسونیک از افراد دوره‌دیده و بسیار متخصص تشکیل شده اند که به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان می‌توانند نسبت به رفع مشکلات تلفن‌های پاناسونیک اقدام می کنند.

5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید