اشتراک گذاری

تعمیر یخچال پاناسونیک

تعمیر یخچال پاناسونیک در محل و منزل ، اعزام فوری تکنسین بعد از 1 تا 24 ساعت به محل مورد نظر شما ، بعد از پایان تعمیرات و تست یخچال، رسید و گارانتی تعمیرات یخچال پاناسونیک را دریافت نمایید.از میان برندهای یخچال موجود در بازار یخچال پاناسونیک یکی از بهترین برندها می باشد. در زمینه ی آسیب دیدگی یخچال پاناسونیک این شرکت تضمین می کند که محصولاتش دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. 

از طرفی  امکان تعمیر یخچال پاناسونیک در محل سکونت شما و همینطور در مرکز نمایندگی تعمیر این محصول از کمپانی پاناسونیک وجود دارد. یخچال پاناسونیک از قطعات مختلف مانند؛ المنت ، شیر برقی ، تایمر دیفراست ، اوپراتور لوله ای ، اوپراتور صفحه ای (تریزون) ، اوپراتور باکس (جایخی) برد الکترونیک ، کمپرسور ، دریچه هوا ، فن کندانسور ، فن اوپراتور دور متغیر ، فن اپراتور و… تشکیل شده است. 

تعمیر یخچال پاناسونیک

عیب یابی تخصصی و تعمیر یخچال پاناسونیک در انواع مدل ها 

در صورت بروز مشکل در یخچال کارشناسان تعمیر یخچال پاناسونیک ، پس از انجام مراحل عیب یابی یخچال ، قطعه ی معیوب را شناسایی کرده و نسبت به تعمیرات آن اقدام خواهند نمود. همچنین در صورتی که مشکل به وجود آمده شدید نباشد می توانید به صورت مجازی و یا از طریق تماس تلفنی با مشاوران متخصص نمایندگی تعمیر یخچال پاناسونیک تماس برقرار کنید و مشکل پیش آمده را حل نمایید. تمامی انواع یخچال پاناسونیک در این مرکز تعمیر می شوند. مانند : تعمیر یخچال خانگی پاناسونیک ، تعمیر یخچال فریزر پاناسونیک، تعمیر یخچال ساید بای ساید پاناسونیک، تعمیر یخچالهای صنعتی ، تعمیر یخچال دوقولو پاناسونیک ، تعمیر یخچال ساید بای ساید پاناسونیک و..

خدمات تعمیر یخچال پاناسونیک

کاربران گرامی برای تعمیر یخچال پاناسونیک خود باید ابتدا مشکل پیش آمده برای یخچال خود را به تعمیرکار مربوطه اعلام کنید. پس از این کار, او با توجه به آسیب دیدگی یخچال پاناسونیک شما و شیوه ی های مخصوص تعمیر یخچال پاناسونیک, و با توجه به آموزش های تئوری و عملی که در نمایندگی تعمیر یخچال پاناسونیک دیده است، اقدام به تعمیر یخچال شما خواهد کرد. خدمات تعمیری نمایندگی تعمیر یخچال پاناسونیک شامل موارد زیر می شود.

تعمیر فن یخچال پاناسونیک

تعمیر فن یخچال پاناسونیک زمانی انجام می شود که دمای دستگاه افزایش پیدا کرده و یا صدای فن شنیده شود. برای این کار، اول دستگاه از برق جدا شده و ضمن تخلیه کردن یخچال، تمامی قفسه ها و طبقات آن جدا می شوند. معمولا در انتهای بخش داخلی یخچال، یک محافظ وجود دارد که باید بیرون آورده شود.

بعد از جدا کردن این محافظ، فن که با پیچ های مخصوصی به بدنه متصل شده است، قابل دسترسی است. تعمیرکار با مهارت خاصی، تمامی پیچ ها و اتصالات مربوط به فن را باز کرده و این قطعه را از محل نصبش جدا می کند. البته گاهی فن قابل تعمیر نیست؛ در این صورت تیم تعمیرات یخچال پاناسونیک، این قطعه را با نمونه جدید و اورجینال تعویض می کنند تا مشکلات دستگاه برطرف شوند.

تعمیر کندانسور یخچال پاناسونیک

برای تعمیر کندانسور یخچال پاناسونیک، روش های مختلفی وجود دارد که تعمیرکار با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی این قطعه، یکی از آنها را انتخاب و اجرا می کند. مهم ترین و موثر ترین روشی که در رفع مشکلات این قطعه موثر است، تمیز کردن رادیاتور می باشد.

رادیاتور معمولا با پرز و گرد و خاک و … آلوده شده و این آلودگی مانع از عملکرد درست آن می شود. بنابراین اگر کندانسور را با استفاده از جاروبرقی تمیز کنید، ممکن است عملکرد آن به حالت عادی بازگردد. تمیز کردن این قطعه کار چندان سختی نیست؛ تنها توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از اشیاء نوک تیز برای این منظور استفاده نکنید. در صورت وجود نشتی در کندانسور یخچال، تشخیص محل نشتی و رفع آن کار ساده ای نیست و باید حتما از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

تعمیرات کمپرسور یخچال پاناسونیک

کمپرسور یا موتور هم یکی از قطعات مهم یخچال است که اگر به هر دلیلی درست کار نکند، مشکلات زیادی را در عملکرد کلی دستگاه ایجاد می کند. گاهی شدت آسیب دیدگی اجزای موتور زیاد نیست و می توان آنها را تعمیر یا تعویض کرد. گاهی مشکلات کمپرسور بسیار سحطی بوده و ناشی از قطع شدن اتصالات آن هستند.

در این صورت، تعمیر کمپرسور یخچال پاناسونیک کار سختی نیست. حتی در برخی موارد، این قطعه هیچ ایرادی ندارد و آلودگی و گرد و خاک مانع از عملکرد درست آن شده است. در این شرایط نیز با تمیز کردن اطراف موتور، می توان مشکل را حل کرد. اما اگر به موقع و در زمان مناسب برای رفع خرابی موتور اقدام نکنید، عملا امکان تعمیر کمپرسور یخچال وجود نخواهد داشت.

تعمیر چشمک زدن چراغ یخچال پاناسونیک

چشمک زدن چراغ یخچال پاناسونیک معمولا نشان دهنده بروز مشکل در این دستگاه است. درواقع چراغ های شمک زدن، نمونه های قدیمی ارورهایی بودند که در نمایشگر یخچال های امروزی مشاهده می شوند. چراغ ها معمولا در سه رنگ قرمز، سبز و زرد هستند و چشمک زدن هریک از آنها مفهوم خاصی دارد.

چراغ سبز، به معنای کارکرد صحیح دستگاه و رسیدن برق به قسمت های مختلف است. چراغ زرد معمولا بسته به مدل دستگاه، در مواقع خاصی روشن می شود. اما چشمک زدن چراغ قرمز در بیشتر مدل ها به معنی بالا رفتن دمای دستگاه است.

یخچال پاناسونیک و مشکلات رایج

یخچال پاناسونیک مانند همه ی یخچال های دیگر گاهی دچار مشکلاتی می شود. به عبارت ساده تر دچار آسیب دیدگی می شود. در این شرایط تعمیر یخچال پاناسونیک امری ضروری است؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که برای تعمیر یخچال پاناسونیک اول باید دلایل ایجاد مشکل را بدانید. کاربران گرامی در زیر به اختصار آسیب دیدگی یخچال پاناسونیک  و دلایل ایجاد این آسیب دیدگی ها را شرح می دهیم:

1. به وجود آمدن صدای جدید درون یخچال به دلیل ایجاد مشکل در فن و یا موتور آن.

2. به هم خوردن تنظیمات سیستم سرمایشی یخچال به دلیل سوختن موتور یخچال و یا نشتی گاز یخچال.

3. یخ زدن مواد غذایی در یخچال به دلیل کار کردن بیش از حد موتور وآسیب دیدن سنسورهای حرارتی.

4. یکسره کار کردن یخچال به دلیل خارج شدن دستگاه ترموستات یخچال از مدار خود.

5. نشتی آب در یخچال به دلیل وجود اختلال در سیستم تخلیه ی آب و المنت.

6. گرم شدن یخچال به دلیل آسیب دیدن برد آن.

7. خراب شدن لاستیک دور درب یخچال به دلیل باز و بسته شدن زیاد آن.

8. سرمای کم فریزر یخچال و یخ نزدن مواد غذایی در این قسمت از یخچال.

9. تعمیر یخساز و لوله کشی مسی و پلاستیکی آب یخساز یخچال پاناسونیک.

10. تعمیر و تعویض نمودن شیر برقی یخچال ساید بای ساید پاناسونیک.

11. تعویض نمودن موتور و شیر گاز یخچال.

12. تعویض لاستیک فرسوده و آسیب دیده ی دور در یخچال.

13. تعمیر برد و تنظیم و یا تعویض کردن ترموستات آسیب دیده ی یخچال.

14. تعویض کردن سنسورها و المنت دیفراست یخچال.

15. تعمیر و یا تعویض کردن فیلتر, ترمودیسک وکمپرسور یخچال در صورت احساس نیاز.

16. برطرف کردن مشکل سیستم برودت و سرمای زیاد یخچال پاناسونیک.

نمایندگی تعمیر یخچال پاناسونیک

کاربران گرامی متخصصین و تعمیرکاران زبده ی نمایندگی تعمیر یخچال پاناسونیک در زمینه ی تعمیر یخچال پاناسونیک و رفع آسیب دیدگی های آن چندین سال متمادی به عنوان بهترین تعمیرکاران این شرکت بزرگ شناخته شده اند. بیشتر خدمات تعمیری نمایندگی تعمیر یخچال پاناسونیک در محل سکونت شما انجام می شود. و این راهکار برای شما کاربران گرامی بسیار راهگشا است. زیرا حمل و نقل یخچال از محل سکونت شما به محل نمایندگی تعمیر یخچال پاناسونیک هم هزینه بر و هم مشکل است. ولی نمایندگی تعمیر یخچال پاناسونیک با تعمیر در محل از هزینه هایی که شما باید برای تعمیر در نظر بگیرید می کاهد و کار شما را راحت تر می کند. از طرفی تمامی تعمیرات نمایندگی تعمیر یخچال پاناسونیک دارای ضمانت شش ماهه هستند و همه ی قطعات جایگزین قطعات آسیب دیده کاملا اورجینال و مخصوص خود شرکت پاناسونیک می باشند. این نمایندگی با استفاده از کادر فنی و متخصصین و تعمیرکاران مجرب یخچال تعمیری شما را مانند روز اول تعمیر خواهد کرد.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید