اشتراک گذاری

تعمیر ظرفشویی پاناسونیک

تعمیر ظرفشویی پاناسونیک در نمایندگی با حضور تکنسین های تعمیرات ظرفشویی در محل و منزل شما همراه باگارانتی به صورت تخصصی انجام می شود.بدون شک یکی از محبوب ترین محصولات برند پاناسونیک، ماشین ظرفشویی پاناسونیک می باشد. ما در نمایندگی پاناسونیک علاوه بر ارائه خدمات فروش ظرفشویی پاناسونیک به ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی پاناسونیک نیز می پردازیم.

خدمات تعمیر ظرفشویی پاناسونیک شامل تعمیر دستگاه، تعویض قطعات و بازیابی کارایی اولیه دستگاه می شود. در نمایندگی پاناسونیک ما در تلاش هستیم تا به کمک پیشرفته ترین ترفندهای تعمیر دنیا و بهره مندی از ابزارآلات فوق پیشرفته و تیم متخصص خود به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن به تعمیر ماشین ظرفشویی شما بپردازیم. 

تعمیر ظرفشویی پاناسونیک در نمایندگی با حضور تکنسین های تعمیرات ظرفشویی در محل و منزل شما همراه باگارانتی به صورت تخصصی انجام می شود.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی پاناسونیک

در صورتی که عملکر ماشین ظرفشویی شما با اختلال مواجه شد، می توانید با تعمیرکاران ظرفشویی در نمایندگی پاناسونیک تماس حاصل کنید. کارشناسان تعمیر ظرفشویی پاناسونیک در ساعات کاری پاسخگویی سوالات شما مشتریان عزیز می باشند. لازم به ذکر است که به خاطر حجم بالای ماشین ظرفشویی، فرایند تعمیر ظرفشویی پاناسونیک معمولا در محل و توسط تیم خبره و متخصصین کارآزموده نمایندگی panasonic و با بهره مندی از به روزترین ابزارآلات دنیا انجام می شود. لازم به ذکر است که تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز از خدمات تعویض قطعات گرفته تا تعمیر،  همگی شامل گارانتی این مرکز می باشند. در ادامه به بررسی دلایل اختلال در عملکرد ماشین ظرفشویی پاناسونیک می پردازیم.

تعمیر ظرفشویی پاناسونیک

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاناسونیک

تعمیر شیر برقی ظرفشویی پاناسونیک

مشکلاتی همچون عدم آبگیری ماشین ظرفشویی، نشت آب از دستگاه و تمیز شسته نشدن ظروف، با تعمیر شیربرقی ظرفشویی پاناسونیک برطرف می شوند. البته این مشکلات ممکن است دلایل دیگری هم داشته باشند؛ بنابراین تعمیرکار اول از سایر عوامل مطمئن می شود و سپس اقدام به تعمیر شیربرقی ظرفشویی Panasonic و یا تعویض این قطعه می کند. نکته مهم این که معمولا امکان تعمیر شیربرقی یا شیر چهارطرفه وجود ندارد و حتما باید این قطعه را تعویض کرد.

تعمیر المنت ماشین ظرفشویی پاناسونیک 

یکی دیگر از اقداماتی که برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاناسونیک انجام می شود، تعمیر المنت است. این قطعه دمای دستگاه را تنظیم می کند و در صورت خرابی آن ممکن است آب گرم نشود. در بیشتر موارد امکان تعمیر المنت ماشین ظرفشویی پاناسونیک و سایر برندها وجود ندارد و حتما باید این قطعه را تعویض کرد.

بدین منظور دستگاه از برق جدا شده و شیلنگ آب آن خارج می گردد. سپس تعمیرکار ماشین را به گونه ای قرار می دهد که به بخش پایینی آن (محل قرار گیری المنت) دسترسی داشته باشد.

سپس اتصالات مربوطه باز می شوند و المنت از دستگاه خارج می گردد. در ادامه تکنسین المنت را کاملا بررسی می کند. در صورت امکان تعمیر، بخش های آسیب دیده این قطعه تعمیر می شوند.

رفع مشکل قفل کودک ظرفشویی پاناسونیک

قفل کودک، قابلیت کاربردی در ماشین های ظرفشویی است که با فعال کردن آن، بسیاری از کلیدها غیرفعال می شوند. به این ترتیب وقتی کودکان دکمه ها را دستکاری می کنند، خطری آنها و ماشین ظرفشویی را تهدید نمی کند.

گاهی علیرغم فعال سازی قفل کودک، این قابلیت کار نمی کند و عملکردهای دستگاه مختل می شوند. در این صورت بهتر است از یک تعمیرکار برای بررسی و عیب یابی دستگاه کمک بگیرید تا مشکل قفل کودک را به صورت تخصصی حل کند.

دلایل از کار افتادن ماشین ظرفشویی پاناسونیک

همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، از کار افتادن ماشین ظرفشویی پاناسونیک می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. از جمله دلایل اختلال در عملکرد ماشین ظرفشویی پاناسونیک می توان به اختلال در کنترل الکترونیکی، اختلال در موتور داریو، اختلال در رله ی استارت موتور، اختلال در کلیدهای انتخاب دستگاه و موارد مشابه اشاره کرد. در ادامه به بررسی و توضیح مورد به مورد دلایل ذکر شده فوق می پردازیم.

اختلال در کنترل الکترونیکی ظرفشویی پاناسونیک

اختلال در عملکرد کنترل الکترونیکی یا به اصطلاح تایمر دستگاه ظرفشویی می تواند یکی از دلایل بروز مشکل در دستگاه شما باشد. مشکل در عملکرد کنترل الکترونیکی وقتی افزایش پیدا می کند که با روشن شدن دستگاه صدای موتور تخلیه به گوش شما نرسد. لازم به ذکر است، کنترل الکترونیکی توسط یک موتور کوچک تعبیه شده در داخل خود کار می کند.

در صورتی که مشکل از این بخش ماشین ظرفشویی شما باشد، شما نیاز به فردی متخصص در زمینه تعمیر ظرفشویی پاناسونیک خواهید داشت. نمایندگی پاناسونیک با اختصاص دادن  متخصصانی مجرب در اختیار شما، تجربه ای متفاوت را برایتان به ارمغان می آورد.

اختلال در عملکرد موتور درایو ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از دلایل اختلال در ظرفشویی پاناسونیک، می تواند اختلال در عملکرد موتور درایو باشد. اختلال در این بخش دستگاه، یکی از رایج ترین دلایل بروز مشکل در ماشین ظرفشویی پاناسونیک می باشد. موتور درایو وظیفه ی گردش آب برای شستشوی ظروف را بر عهده دارد.

برای این که از صحت عملکرد این بخش مطمئن شوید، نیاز است تا سیم پیچی های موتور توسط مولتی متر مورد بررسی قرار گیرند. در صورتی که دلیل اصلی کار نکردن دستگاه شما از این بخش باشد، ماشین ظرفشویی شما نیاز به تعمیر دارد.

تعمیر ظرفشویی پاناسونیک فرایندی پیچیده است که نیازمند افرادی متخصص در این زمینه می باشد. در صورتی که از صحت عملکرد این بخش شک دارید، می توانید به صدای موتور خود توجه کنید. در صورتی که موتور شما صدای بلندی تولید کرد، این نشان دهنده آن است که موتور شما معیوب و نیازمند تعویض می باشد.

رله ی استارت موتور ظرفشویی پاناسونیک

رله ی استارت موتور وظیفه برقراری جریان برق بین سیم پیچ ها از زمان استارت موتور تا شروع فعالیت دستگاه را بر عهده دارد. احتمال اختلال در عملکرد رله ی استارت موتور وقتی بالاتر می رود که با تامین برق موتور توسط کنترل برق، موتور شروع به چرخش نکند.

تعمیر این قطعه، فرایندی کاملا تخصصی است که نیازمند تخصص بالایی می باشد. سعی کنید تعمیر ظرفشویی پاناسونیک خود را به افراد متخصص بسپارید. با سپردن ماشین ظرفشویی خود به افراد غیر حرفه ای علاوه بر صرف هزینه بیشتر، احتمال آسیب به دستگاه شما نیز افزایش پیدا می کند.

کلیدهای انتخاب دستگاه ظرفشویی پاناسونیک

اختلال در کلیدهای انتخاب دستگاه ظرفشویی پاناسونیک می تواند منجر به روشن نشدن ظرفشویی شما شود. کلیدها در واقع وظیفه کنترل عملکرد دستگاه را بر عهده دارند. کلیدهای انتخاب به بخش برد کنترل متصل شده اند. برای اطمینان از عملکرد درست این بخش نیاز است تا برد کنترل ماشین ظرفشویی نیز که در پنل خود واقع شده است از دستگاه بیرون آورده شود. لازم به ذکر است که، تست کلیدهای انتخاب بدون داشتن نقشه مدار برد امکان پذیر نمی باشد.

سایر دلایل اختلال در عملکرد ظرفشویی پاناسونیک

اختلال در عملکرد ظرفشویی پاناسونیک می تواند دلایل دیگری نظیر اختلال در فیوز حرارتی و یا اختلال در میکروسوییچ داشته باشد. میکروسوئیچ اولین بخشی است که در صورت روشن نشدن دستگاه باید مورد بررسی قرار بگیرد. میکروسوئیچ یا همان قلاب قفل درب، وظیفه ی بستن درب دستگاه و جلوگیری از نشت آب به بیرون در هنگام شستشو را بر عهده دارد.

فیوز حرارتی نیز وظیفه محافظت از برد کنترل را بر عهده دارد. اختلال در عملکرد این قطعه با قطع برق برد کنترل قابل تشخیص است. در صورتی که ماشین ظرفشویی شما روشن نمی شود، متخصص تعمیر ظرفشویی پاناسونیک موظف است از سلامت این قطعه اطمینان حاصل کند. تست سلامتی این قطعه نیز توسط مولتی متر به راحتی قابل انجام است.

تعمیر ماشین ظرفشویی پاناسونیک

مراحل تعمیر ماشین ظرفشویی پاناسونیک

متخصصان ما در نمایندگی پاناسونیک، پس از عیب یابی دستگاه شما نسبت به تعمیر ظرفشویی پاناسونیک اقدام می کنند. نمایندگی تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک در تهران و کرج علاوه بر ارائه خدمات تعمیر، خدماتی چون گارانتی تعمیر و همچنین ضمانت اصالت کالا را نیز در اختیار شما قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیر دستگاه های مختلف برند پاناسونیک و همچنین مشاوره با کارشناسان تعمیرات پاناسونیک ، می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل کنید. 

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید