تلفن پاناسونیک  KX-TG6671

یکی از بهترین و خوش ساخت ترین تلفن های شرکت پاناسونیک، محصولی با نام Panasonic KX-TG6671 می باشد. شرکت پاناسونیک یکی از شرکت های نام آشنا در عرصه تولید تلفن های بی سیم و با سیم می باشد. کیفیت محصولات این شرکت زبانزد همه ی مردم بوده و هست. این محصول شرکت پاناسونیک توانسته عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت را به نام خود بزند. از امکانات تلفن پاناسونیک KX-TG6671 می توان به صفحه نمایشگر 1.8 اینچی، دفترچه تلفن، اسپیکر و منشی تلفنی اشاره کرد. این محصول هم دارای تلفن با سیم می باشد و هم تلفن بی سیم. تلفن بی سیم این محصول با فرکانس 1.9 گیگاهرتزی، برد داخلی 60 متر و برد خارجی 300 متری دارد. منبع تغذیه دستگاه باطری است و توانایی دارد تا 13 ساعت مکالمه و 264 ساعت در حالت آماده به کار شارژ را نگهداری کند.

تلفن پاناسونیک KX-TG6671

شرکت پاناسونیک

پاناسونیک یکی از شرکت های نام آشنا در عرصه ی ساخت وسایل الکترونیکی است که توانسته با تولید محصولات خاص خود سهم به سزایی در بازار لوازم الکترونیک ایفا کند. از محصولات پرفروش و معروف تلفن این شرکت می توان به تلفن Panasonic KX-TG6671 اشاره کرد. این دستگاه خوش ساخت و استثنایی علاوه بر داشتن امکانات فراوان، از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

نقاط قوت تلفن پاناسونیک KX-TG6671

از نقاط قوت دستگاه می توان به صفحه نمایش بزرگ، برخورداری از تلفن سیم دار، منشی تلفنی، کیفیت ساخت بالا و قابلیت استفاده در مواقع قطع برق اشاره کرد. از دیگر امکانات این دستگاه، قابلیت تنظیم صدای ورودی می باشد که شما به راحتی می توانید صدای ورودی را تنظیم کنید. از دیگر امکانات این دستگاه بلک لیست آن می باشد که به شما امکان قرار دادن 250 شماره تماس را بلک لیست می دهد. در ادامه به بررسی این تلفن فوق العاده شرکت پاناسونیک می پردازیم.

طراحی و کیفیت تلفن پاناسونیک KX-TG6671

در این مدل از تلفن پاناسونیک شاهد طراحی شیک و در عین حال مقاوم و با کیفیت هستیم. پایه این دستگاه با امکانات فراوانی که دارد، این محصول را بیش از پیش قدرتمند کرده است. از جمله نقاط قوت این دستگاه می توان به بلندگوی دیجیتال، صفحه نمایشگر LCD، شارژدهی عالی و نشانگر پیام های صوتی اشاره کرد. شما می توانید هم از تلفن سیم دار این محصول استفاده کنید و هم بی سیم و نیازی به تهیه محصولی جداگانه نیست. این محصول همچنین مشکل قطع تماس به خاطر تمام شدن شارژ دستگاه را حل کرده است و شما با این مشکل مواجه نخواهید شد.

سایر ویژگی های تلفن پاناسونیک KX-TG6671

نور پس زمینه طراحی شده در این دستگاه علاوه بر دادن جلوه ی زیبا به این محصول در شب، باعث می شود بهتر بتوانید شماره های دستگاه را ببینید. شارژ دهی تلفن پاناسونیک KX-TG6671 بسیار عالی می باشد. این دستگاه به شما قابلیت ضبط منشی تلفنی تا 18 دقیقه را نیز می دهد. از دیگر نقاط قوت تلفن Panasonic KX-TG6671 می توان به کیفیت بالای صدا در این محصول اشاره کرد. پایه این دستگاه دارای بالاترین کیفیت موجود است و ایرادی بر آن وارد نیست.

انتخابی متفاوت برای خرید

اگر به دنبال محصولی هستید که علاوه بر داشتن تلفن بی سیم، تلفن سیم دار نیز داشته باشد، بدون شک تلفن پاناسونیک KX-TG6671 بهترین انتخاب برای شما می باشد. این محصول فوق العاده علاوه بر داشتن امکانات فراوان از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. پاناسونیک توانسته با تولید محصولاتی نظیر محصول ذکر شده مشتریان را از خود راضی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و مشاوره درباره ی این محصول می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل کنید. 

برای مشاوره خرید و تعمیر محصولات اپل در تمام مدل ها با ما تماس بگیرید.