اشتراک گذاری

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

مایکروفر دستگاهی است که به واسطه گرما و دما، اقدام به پخت غذا می کند. گرمای موجود در داخل ماکروفر توسط المنت های تعبیه شده در مایکروفر تهیه شده و به طور یکنواخت تمام نقاط را گرم می کند. توزیع یکنواخت گرما در ماکروفر باعث پخت سریع و یک دست مواد غذایی در این دستگاه می شود.

 ما در نمایندگی پاناسونیک با بهره مندی از متخصصین کارآزموده و مجرب در زمینه تعمیر دستگاه های مختلف پاناسونیک و همچنین آشنایی با به روزترین متدهای روز دنیا و دسترسی به ابزارآلات پیشرفته، بهترین خدمات را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهیم.

 لازم به ذکر است، در صورتی که شما به صورت سالانه به سرویس دستگاه خود بپردازید دیگر نیازی به تعمیر ماکروویو پاناسونیک و پرداخت هزینه های سنگین تعمیر وجود ندارد. در ادامه قصد داریم به بررسی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک بپردازیم.

تعمیر مایکروفر پاناسونیک

تفاوت ماکروفر و مایکروویو

بسیاری از افراد دچار اشتباه در شناخت مارکروفر و مایکروویو می شوند و گمان می کنند که هر دوی این ها یکی است و تنها تلفظ آن ها متفاوت است. اما در حقیقت چنین نیست. مایکروویو که نسل بعدی مایکروفر به حساب می آید برای گرم کردن غذا از اشعه مایکرو و یک المنت تابشی واقع در بالای دستگاه استفاده می کند.

 این بر خلاف سیستم گرمایشی ماکروفر است. غذاها در مایکروویو در مقایسه با مایکروفر بسیار سریع تر پخته می شوند اما شواهدی مدعی بر این که مایکروویو می تواند بر ساختار غذا تاثیر بگذارد وجود دارد. 

در حقیقت اشعه های مایکروویو با جذب شدن به مواد مختلف، دمای آب موجود در مواد را بالا برده و باعث پخته شدن آن می شوند. اما در ماکروفر عملیات پخت و پز توسط دما و گرما انجام می شود. تمایز این دو وسیله در نوع پخت و پز آن ها است.

سرویس در محل ماکروفر پاناسونیک

اغلب خدمات انجام شده برای تعمیر مایکروفر پاناسونیک به صورت در محل انجام می شود. تنها کافی است تا با مشاوران مرکز ما تماس حاصل کنید تا در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه شما کارشناسان زبده فرستاده شود. 

لازم به ذکر است در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه خاصی داشته باشد، متخصصان ما با امکانات کامل برای تعمیر قطعه شما حاضر شده و در صورت رضایت شما نسبت به تعویض قطعه دستگاه را به نمایندگی تعمیر لوازم  خانگی پاناسونیک منتقل می کنند. تمامی قطعات به کار برده شده در این مرکز اورجینال بوده و دارای ضمانت و گارانتی می باشند.

نشانه های خرابی مایکروفر

در این قسمت قصد داریم به بررسی نشانه هایی بپردازیم که با ظهور این نشانه ها باید به فکر تعمیر ماکروفر پاناسونیک خود باشید. از جمله نشانه های نیاز به تعمیر مایکروفر Panasonic می توان به روشن نشدن ماکروفر، کند شدن روند پخت و پز، نپختن یکدست غذا در دستگاه، خرابی فیوز حرارتی، گرم نشدن ماکروفر، مشکل در چرخش سینی مایکروفر، خاموشی ناگهانی ماکروفر، روشن نشدن لامپ ماکروفر و موارد مشابه اشاره کرد.

 تعمیر ماکروویو پاناسونیک یک فرایند کاملا تخصصی است که نیاز به تبحر و تجربه بالا در زمینه تعمیر دستگاه دارد. در ادامه به توضیح دلایل اختلال در عملکرد ماکروفر پاناسونیک می پردازیم.

خدمات تخصصی تعمیر ماکروفر پاناسونیک همراه باگارانتی

هدف اصلی متخصصان ما تعمیر مایکروویو پاناسونیک شما و بازیابی کارایی اولیه دستگاه شما می باشد. اگر به هر دلیلی پس از عیب یابی و تعمیر دستگاه، با مشکل مواجه شدید، می توانید با توجه به مدت زمان گارانتی تعمیر ماکروفر پاناسونیک  بدون پرداخت هزینه اضافی نسبت به تعمیر دوباره ی دستگاه خود اقدام کنید. در ادامه برخی از مشکلات راج ماکروفر و چگونگی تعمیرات ان ها شرح داده می شود.

تعمیر مشکل روشن نشدن مایکروفر پاناسونیک

به صراحت می توان گفت که دلیل اصلی روشن نشدن مایکروفر پاناسونیک می تواند به سیستم برق رسانی دستگاه مربوط باشد. در صورتی که دستگاه شما روشن نشد، در وهله اول نسبت به بررسی سیم ها اقدام کنید. در صورتی که مشکل از سیم ها نبود و هیچ اتصالی وجود نداشت احتمال خرابی دو شاخه برق دستگاه شما بالا می رود.

 یکی دیگر از دلایل روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک، اختلال در میکروسوئیچ های دستگاه می باشد. میکروسوئیچ های تعبیه شده در درب دستگاه، وظیفه ی هدایت برق به نقاط مختلف دستگاه را بر عهده دارند. در واقع با باز شدن درب ماکروفر، جریان برق موجود در آن قطع می شود. در صورت چفت نشدن سوئیچ ها، صفحه ی نمایشگر همان اطلاعات سابق را به شما نمایش می دهد، اما ماکروفر کار نمی کند.

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک می تواند اختلال در عملکرد فیوز سرامیکی دستگاه می باشد. در حقیقت فیوز سرامیکی وظیفه ی محافظت از اجزای مختلف ماکروفر هنگام برقراری نوسانات شدید را بر عهده دارد. در صورت اختلال در این بخش، ماکروفر از کار می افتد. 

فرایند تعمیر ماکروفر پاناسونیک در صورتی که مشکل از میکروسوئیچ های تعبیه شده در درب دستگاه باشد، ممکن است با تعویض قطعه میکروسوئیچ های دستگاه همراه باشد.

 

رفع مشکل از کار افتادن دکمه های مایکروویو

یکی از دلایل اصلی از کار افتادن دکمه های ماکروفر ، می تواند اختلال در عملکرد صفحه کنترل باشد. در صورتی که صفحه کنترل ماکروفر پاناسونیک شما با اختلال روبرو شود، این امکان وجود دارد که با مشکل عدم به نمایش گذاشتن اعداد مواجه شوید.

 از بین رفتن لحیم و یا خازن خراب می تواند از دلایل بروز چنین مواردی باشد. یکی دیگر از دلایل از کار افتادن دکمه های ماکروفر، قطع شدن مدار دستگاه می باشد که در صورت بروز چنین مشکلی نیاز به تعمیر ماکروفر پاناسونیک توسط فردی حرفه ای وجود دارد، چرا که برای رفع این مشکل به لحیم کاری مدار دستگاه نیاز است.

تعمیر مایکروفر پاناسونیک

تعمیر مشکل گرم نشدن مایکروفر

اصلی ترین دلیل اختلال در گرم نشدن ماکروفر، اختلال در عملکرد فیوز حرارتی دستگاه می باشد. فیوز حرارتی وظیفه کنترل حرارات و جلوگیری از افزایش حرارت بی رویه دستگاه را بر عهده دارد. در صورتی که فیوز حرارتی با مشکلی مواجه شود، ماکروفر قادر به گرم کردن غذا نیست. 

یکی دیگر از دلایل بروز چنین مشکلی، می تواند سوختن و یا نیم سوز شدن دیود دستگاه باشد. در صورتی که دیود دستگاه با مشکل مواجه شده باشد نیاز به بررسی و تعمیر وضعیت دیود توسط فردی متخصص وجود دارد.

5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید