اشتراک گذاری

تعمیر فکس پاناسونیک

نحوه ی تعمیر فکس پاناسونیک با توجه به کاربرد فراوان این گونه تجهیزات در سیستم کاری اداره ها و سازمان های مختلف امر بسیار مهمی است. از این رو تخصص و دانش به روز تعمیرکاران جهت شناسایی دقیق عیوب فکس حائز اهمیت است. نمایندگی تعمیر فکس پاناسونیک ضمن به کارگیری ابزارآلات فنی پیشرفته  کلیه ی اختلالات فکس را در سطح کیفی استانداردی مرتفع می سازد. لازم به ذکر است که اقدامات تعمیراتی این مجموعه دارای هیچ محدودیت و حد و مرزی نبوده و هر یک از دستگاه های جدید و قدیم فکس پاناسونیک را در بر می گیرد. با مراجعه به یکی از شعب نمایندگی تعمیر فکس پاناسونیک می توانید در مدت زمان کوتاهی شاهد ترمیم سیستم فکس مورد نظر و دریافت و ارسال دوباره ی نامه ها و اسناد مورد نیاز خود باشید.

تعمیر فکس پاناسونیک

خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر فکس پاناسونیک

به طور کلی فکس احتمال دارد دستگاه پر مصرفی در یک محیط اداری باشد و با استفاده ی مکرر و نیز تاثیرات منفی عوامل محیطی مخرب  دچار خرابی شود. دستگاه فکس با استفاده از خطوط تلفن یا اینترنت، اسناد را به مقصدهای تعیین شده می رساند.

در این میان هر مشکل کوچکی می تواند باعث عدم ارسال صحیح و یا به موقع اسناد مربوطه شود. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که تعمیر فکس پاناسونیک یا هر برند دیگری را ضروری می سازد، مرتبط به زمانی می گردد که چند برگه با هم به داخل دستگاه کشیده می شوند.

وجود خطوط اضافه روی برگه های نامه، عدم دریافت خودکار فکس و یا شنیده نشدن بوق آزاد از آن نیز برخی از عمده ترین مشکلات احتمالی در فکس های پاناسونیک می باشند. خاطرنشان می نماییم که کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر فکس پاناسونیک طی مراحل عیب یابی ریزبینانه تمامی ایرادات ساختاری این دستگاه ها را بازیابی می نمایند.

1

رفع مشکل عدم ارسال فکس در دستگاه های فکس پاناسونیک

مهم ترین مشکلی که می تواند طی به کارگیری دستگاه های فکس پاناسونیک گریبانگیر کاربر شود، عدم ارسال فکس است. قطعی یا خرابی اتصالات، قطع شدن مودم در دستگاه هایی که با اینترنت کار می کنند و تداخلات ارتباطی میان مودم و خط تلفن اصلی ترین مسائلی هستند که معضل ارسال نشدن فکس را به وجود می آورند.

در صورت تداوم اختلالات مرتبط با عدم انتقال فکس مورد نیاز به مقصد و صحت خطوط تلفن و اینترنت مورد استفاده، تماس با مراکز تعمیراتی معتبر ضرورت می یابد.بهتر است تعمیر فکس پاناسونیک را به تکنسین های ماهر این حوزه محول کنید. زیرا تعمیر و تعویض اشتباه قطعات بر تعداد ایرادات دستگاه فکس افزوده و شما را متحمل هزینه های  بیشتری خواهد کرد.

2

رفع مشکل روشن نشدن دستگاه

در صورت روشن نشدن مدار پاور دستگاه فکس، ابتدا به سراغ چک کردن پریز برق و کابل دستگاه بروید. اگر دستگاه فکس روشن نشد این احتمال وجود دارد که منبع تغذیه فکس شما آسیب دیده باشد. بهتر است با یک تماس از کارشناسان مجرب ما در نمایندگی رسمی پاناسونیک مشاوره دریافت کنید. 

همچنین ممکن است قطعات تعبیه شده بر روی برد پاور دستگاه دچار اختلال، و یا آسیب جدی شده باشند. عیب یابی دستگاه خود را به تکنسین های با تجربه ما بسپارید تا در اسرع وقت به تعمیر فکس پاناسونیک شما بپردازند.

تعمیر فکس پاناسونیک

3

رفع مشکل نکشیدن کاغذ به فکس

از قرار گرفتن صحیح و اندازه کافی کاغذ در بخش ADF  اطمینان حاصل نمایید. در صورت نکشیدن کاغذ این احتمال وجود دارد که مشکل از غلتک فکس باشد. معمولا این مشکل با تمیز کردن این قطعه حل می شود زیرا جمع شدن غبار در این بخش موجب اختلال در عملکرد این قطعه می شود. به یاد داشته باشید که نباید خودتان به تمیز کردن غلتک  نپردازید زیرا این کار باید حتما با نهایت دقت و ظرافت توسط تکنسین انجام پذیرد. در صورت رفع نشدن مشکل پس از تمیز کردن، تکنسین باید غلتک دستگاه فکس را تعویض نمایید.

4

رفع مشکل افتادن خطوط سیاه بر روی کاغذ

یکی از متداول ترین مشکلات در میان تمامی دستگاه های فکس ظاهر شدن خطوط و لکه های سیاه بر روی کاغذ می باشد. دلیل این اتفاق نرسیدن تونر به سطح کاغذ می باشد. خرابی درام دستگاه فکس موجب این اختلال می شود. در این مواقع درام فکس باید تمیز شود. در صورتی که همچنان این خطوط بر روی کاغذ ایجاد شود این قطعه باید توسط تکنسین های مجرب نمایندگی مجاز پاناسونیک تعویض گردد. شما می توانید با شماره های اعلام شده در سایت در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل فرمایید.

چرا نمایندگی مجاز تعمیر فکس پاناسونیک را انتخاب کنیم؟

تعمیر فکس پاناسونیک
کارشناسان متخصص
تعمیر فکس پاناسونیک
استفاده از قطعات اورجینال
تعمیر فکس پاناسونیک
سرویس در محل
تعمیر فکس پاناسونیک
پاسخگویی 24 ساعته

تعمیر فکس پاناسونیک در محل

پاناسونیک دارای دستگاه های چند کاره ی عظیم الجثه ای است که فکس یکی از قابلیت های فنی آن است. در چنین شرایطی مسلما فرآیند جابه جایی دردسرهای خاصی برای کاربر خواهد داشت. در این راستا نمایندگی تعمیر فکس پاناسونیک به رفاه و آسایش کاربران دستگاه های چند کاره ی پاناسونیک اندیشیده و با ارائه ی سرویس های تعمیر در محل تمامی عیوب ریز و درشت فکس های پاناسونیک را برطرف می سازد.

جهت استفاده از این سرویس، کافی است با واحد تعمیرات تماس گرفته و مشکل دستگاه را با همکاران ما در میان بگذارید. تیم اعزامی به آدرس ثبت شده از سوی شما در مدت زمان کمی دستگاه فکس مورد نظر را بازیابی می نمایند.

نمایندگی رسمی پاناسونیک

نمایندگی رسمی پاناسونیک با کنار هم قرار دادن فاکتورهای اساسی و مهمی نظیر تخصص، تجربه و امکانات یکی از جامع ترین مراکز ارائه ی سرویس های فروش و تعمیر محصولات باکیفیت کمپانی پاناسونیک است. تکنسین ها و کارشناسان واحد تعمیرات این نمایندگی به دلیل برخورداری از سابقه ی کاری درخشان و در اختیار داشتن به‌ روزترین ابزارآلات فنی، قادر به رفع تمامی اشکالات ساختاری محصولات پاناسونیک می باشند. خدمات تخصصی نمایندگی مجاز پاناسونیک دارای هیچ گونه محدودیتی نبوده و کلیه ی تولیدات پاناسونیک از جمله ماشین های اداری، تبلت ها، موبایل های هوشمند و تلویزیون های این برند را شامل می شود.

 

مطالب پیشنهادی

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید